Tippek egy UNALMAS honlap ellen

Manapság az interneten szinte minden iparág telített, ezért fontos igazán, hogy ne untassuk a honlapunkra tévedőket.

1. A címsor

Sokan elrontják a címsorukat azzal, hogy előny helyett tulajdonságot írnak, de ezt hadd fejtsem ki bővebben. Alapvetően címsor alatt a weboldal főoldalán először látható szövegre gondolok. Tehát például az Ön vállalkozása autófényezéssel foglalkozik, a címsorba pedig az kerül, hogy “Autófényezéssel foglalkozunk”. De mi is ezzel a baj? Hát az, hogy, hogy ezt a látogató már látta a konkurenciák honlapján is.
Na de akkor mit tehet? Írjon előnyt, az autófényezésnél maradva, ez is kerülhet a címsorba: “Mostantól nem lesz szüksége tükörre, úgy lefényezzük az autóját“. Van benne egy kis “humor” is, talán picit nagyképűnek is tűnik, viszont kitűnik a sablon szövegek közül.

2. Sok szöveg

Egy felhasználó számára zavaró lehet, amikor egy honlapon túl sok a szöveg. Sajnálatos módon felgyorsultak az olvasási szokások, főleg online. Éppen ezért Én azt javaslom, hogy ne “bombázzuk” tele szöveggel a weboldalunkat, törekedjünk informatív képekkel és célratörő szövegekkel feltölteni a honlapunkat.

3. Ne használjon Stock Fotókat

honlap-keszites

De mi is a baj ezekkel a képekkel?

Nos az, hogy a legtöbb stock fotók látszik, hogy erőltetett az egész, nem mutatja be a cégét/Önt, látszik mindenkin az erőltetett, felvett mosoly, stb…
Higgye el, hogy jobb egy kevésbé beállított kép a honlapjára, mint egy 100%-ban kamu stock fotó, amit ráadásul a helyi fodrásztól egészen egy ingatlanközvetítői iroda is felhasználhat.
 
 
 
 
 

Kommentek

Még nincs komment. Miért nem kezdesz el egy társalgást?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.